Mai hamik!:)

Mai tornám: sok séta délután és egész délelőtt házimunka.:))))

Kajcik:
F: 2 dl tejeskávé
R: 30 g Fitness gabonapehely, 1,5 dl 1,5% tejjel
T: 1 db Eperdarabos-zabpelyhes muffin
(mai, vadiúj receptem, délután felteszem!:)

E: családnak szilvás gombóc,
én lecsót készítek magamnak, nagyon kívánom.:)))

U:2 gombóc fagyi
V:3 virsli, 1 tk. zsemle, mustár

Lecsó, ahogy én szeretem:
Pici olíva olajon megdinsztelek egy közepes fej vöröshagymát. Erre szedem a 2 meghámozott, kockára vágott paradicsomot és az 1 paprikát. Sózom, majd együtt, fedő alatt fő. Addig felkockázom az 1 füstlit és felverek 1 tojást. Hozzáadom a virslit, vele is párolom, majd a tojást és kész!:) Én imádom, ez egy jókora adag szerintem.:))

Szépséges napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény