Március utolsó napja!:)))

Holnap április....gyorsan szalad ez az év, de abból a szempontból nem baj, hogy most már tényleg tavasz van!:DDD

MA VAN DRÁGA NŐVÉRKÉM SZÜLETÉSNAPJA, BOLDOG SZÜLINAPOT RITUS!!:DDD Ma sütünk Amival.:)))))



Mai nap, torna nap is, délelőtt a sütés után, lenyomjuk a RR 2. trim. tornát.:))

Hamik ma:

F: 2 dl tejeskávé
R: 2 tojásból rántotta, 2 sz. bacon és 1 tk. zsemle.:)
T: 1 Norbi rudi, 1 körte
E: hagymás rostélyost készítek, sült krumplival
U: 2 gombóc fagyi, 1 vékony sz. hamis Charlotte torta
(Hogy miért hamis? Holnap kifejtem.:)
V: 1,5 tk zsemle, 3 sz párizsi, paradicsom

Ma nagyon éhes vagyok...reggelire valami tartalmas kellett, nem is apróztam el.:)) Délelőtt is végig ettem volna, de inkább sütöttem és tornáztam, így megúsztam egy rudival és egy körtével.:))

Mindenkinek csodás napot!:D

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény