Nehéz nap volt...

Megéreztem milyen, mikor mások azt mondják szédülök, émelygek, enni sem tudok...na ez velem tegnap, hogy a terhesség miatt vagy sem, de megtörtént.

Nagyon vacakul voltam...alig tudtam felállni...szédültem, remegtek a lábaim. A gyomrom nagyon fájt, így a tegnapi menüm 3 sima zsemle, 4 Jó reggelt keksz és egy fél sütőben sült krumpli volt....se hányás sem hasmenés nem volt. Így nem tudom, ez most vírus volt, vagy vm. más.

Ma már jobban vagyok...de reggel még mindig nem tudtam ránézni a húsra, sajtra. Maradt a nagyon picit vajas zsemle. Azóta is morog a hasam, emészt.:))

Torna tegnap és ma is kimarad, most erősödök, de ma elmegyünk Amicivel sétálni, aki viszont kezd gyógyulni!!!:DDDDDDDDDDDDDDD

Jó lenne ha vége lennek ennek a sok nyavalyának, ami mind utolér minket...nem vagyunk egy beteges család, ehhez képest!!!!

Mindenkinek szép napot!:)

Megjegyzések

  1. Én vírusra szavaznék. Tegnap hasonlóan éreztem magam. Csak nekem még volt mindenféle fájdalom és láz is. Ma már sokkal jobb. Gyógyulj meg gyorsan Te is! Pihenj amennyit csak tudsz! Most már itt a tavasz. Minden sokkal jobb lesz. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény