Nyerem vissza az erőmet.:)

Ma már teljesen jól érzem magam.:))) Hála égnek hamar túlestem ezen a vackon...is.:)

Két nap hányás és nem evés miatt lement kb. 1,5 kg, de ennek persze egyáltalán nem örültem, hisz féltem a Picikémet. Teljesen üres gyomorral tegnap reggel, alig voltam 61 kg. Tegnap már tudtam enni, így mára elindult a súlyom. Vagyis végre van valami a pocimban, amiből szépen jut Olinak is.:))

Ma light torna...bemelegítés, pici comb, vádli, felsőtest, nyújtás...szokásos.:)))

Ma már tudom írni mit eszek, hisz már tudok rendesen étkezni.:)) Sokan írták, hogy folytassam az ételek írását, mert segítség nekik.:))

F: tejeskávé
R: 1 zsemle, 1 sz. sonka, fél paradicsom (úgy vágytam zöldségre)
T: maradt tegnapról fél adag rizs és roston sült husi, azt feleztük Amival 11 kor.
E: túrós tészta lesz (tk. tészta, xilit és zsírszegény túró)
U-V: Bigmac menü...jajj, de jól esett!:D

Hát a vége nem az egészséges étrend részét képezi, de néha kell, mondta Apa és meglepett.:))) 4 kor ettünk, de mára elég is volt.:D

Ma voltunk Amival az Oviba Anyósomékhoz, mert fotózás volt és lesznek Amiról megint édes fotók, tavaly is csináltattunk. Annyira cuki volt, két copfot csináltam neki, Hello Kittis ruhában, teli szájjal nevetett....meg lehetett zabálni.:D Imádom!:)

Szaladok tornázni, aztán készülődök, mert Vendégünk jön ma délután.:)

Szép napot mindenkinek.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény