Szerda=mérlegelés!

Bizony, bár hétfőnek tűnik, de szerda van!:) És ha szerda, akkor mérlegelés.

Háááát, soha nem "vártam" ennyire, vajon hány kg leszek...mert tudtam, az elmúlt 1-1,5 hétben, nagyon rossz Kislány voltam.:))) Sokat és sokfélét ettem.

Végül, annyira nem is keseredtem el.
Mai súlyom: 62,9.




Vagyis 40 dkg 1 hét nagy evészet után.:)
Febr. 16. és Márc. 16. között pont 1 kg-t híztam!:)

Végső soron boldog is vagyok, hisz a cél ez volt, 16 hetesen max. 3 kg-nál tartani. Ha ügyes vagyok, akkor 20 hetesen, a terhesség felénél lehetek 64 kg.:))) Akkor nagyon elégedett lennék!:D

Ma nem tornázok, nagyon izomlázam van a 4 napos kirándulás sorozattól.:) Tegnap még tornáztam is Amival a kertben délelőtt...csodálatos volt, sütött a napocska, friss levegő.:)))

Ma "csak" séta és motorozás Amival, ami tudjuk felér egy 60 perces cardio mozgással!:D

MA MEGYÜNK UH-RA....LÁTJUK OLIKÁT, ALIG VÁRJUK, VAJON MEKKORA MÁR?:)

Szép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény