Szerda=mérlegelés!

Bizony eljött a mérlegelés napja. A doki szerint egyébként ma van a fordulóm, nem csütörtökön, vagyis szerinte ma már megkezdem a 18. hetet.:))) De én csüt-el számolok...

Szombaton nagyon ügyes voltam, majd vasárnap és hétfőn, hát ettem mindent amire csak ránéztem. Tegnap megint ügyi voltam. A leírt étrend mellett ettem még a tv előtt epret és karalábét. Na, karalábét egy darabig tutti nem fogok, olyan rosszul aludtam és olyan hányingerem van tőle...bleeee

Reggel alig akartam hinni a szememnek: 62,3 kg vagyok.:D



Hogy hogyan azt én sem tudom, tegnap nem mertem mérlegre állni, azelőtt 63,2 voltam.
Jót tett a cukor és nagyjából ch mentes étrend. Szerintem minden héten 1-2 ilyen napot ha tartok, nem lesz baj a súlyommal.:)))


Ma Védőnőhöz megyek és a Nődokihoz is délután 2 papírért. Főznöm nem kell!:))) Helyette vasalni és mosni!:(

Szép napot nektek.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény