Szerda=mérlegelés!

Hááát, bizony mérlegelés. Túl büszke nem vagyok magamra. Híztam, nem is keveset (majdnem 1 kg-t, egy hét alatt), tény ettem is az elmúlt napokban, nem is keveset.:(((

Na sebaj, van, hogy pár napig nagy evészet van, aztán jó pár napig szépen visszaáll a rend. Remélem most már visszaáll. Sajnos a vacsival és a nasikkal vannak gondok este. Nagyon ráálltam az édességre, ma sütök is vm. cukormentes, finom sütit.:))) Szerintem muffint, azt szereti Ami is nagyon.:D

De annyira nem lehetek elkeseredve, kerek 3 kg-nál tartok!:)




Mai súlyom: 63,0 kg!

Tegnap két csodálatos dolog is történt, olvassátok el az Amis, Olis blogon!:)))

Csodás napot!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény