Szóval, tegnap ügyi voltam...

...egy darabig. Mindig ez van, estére mindig megkívánok valami olyat, amit maximum délelőtt ehetnék meg. Tegnap ez a Stand Up Comedyn egy nagy rántott húsos zsemle volt.:))) Na szép.:) Aztán itthon volt pár mézes puszedli is, azt is megkóstoltam.:DDD

A tegnap esténk csodálatos volt!!!!! Annyit nevettünk, sokat beszélgettünk!:DDD

MA VAGYUNK ÁDUSSAL 5 ÉVE EGYÜTT, BOLDOGSÁGBAN, SZERELEMBEN!!! Te vagy a mindenem Apa és a gyermekeink! A legszebb ajándékok tőled, Ők nekem.:DD Köszönöm a kedvességed, türelmed, figyelmességed és mérhetetlen szerelmed!:DDDDD

Ma Anyósom túrós pogit csinál nekem.:) Tündér.:) De asszem ma nem írom mit eszek. Ebédre bolognai, uzsira friss túró pogácsa....hááááát!:D Dehát Kismama vagyok, picit azért szabad!:D

Mindenkinek szép napot!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény