Szülinapi buli!:)))

Tegnap ügyes voltam, mindennel elkészültem amivel szerettem volna. Ami ajcsijait is szépen becsomiztam szívecskés papírba.:)))) Cuki lett.:)))

Ma délelőtt még sütés, főzés és délután jönnek a Vendégek.:))) Nem sokan, főleg a család.:)

Tegnap este ügyes voltam...végre. Kicsit vissza akartam venni és sikerült. Ráadásul, jól is esett a gyomromnak, végre nem vagyok felfújódva, gondolom kiment a víz és a só. Annyi, hogy este 6 kor vacsiztam és a Való Világ alatt ittam egy bögre cseresznyés teát és ettem 2 fini répát.:)))) Jól esett.:)))

Mai kajcim:
F: tejeskávé (3 dl)
R: 2 Abonett, pici magyaros vajkrém, szalámi
T: 1 körte, 1 Cerbona Fitt müzliszelet
E: 1 sz. sovány rántott karaj, 1 db sajtgolyó és fél adag francia sali (light majonézes, édesítőszeres, Anyukám specialitása:))
U: kicsi torta, kicsi ez, kicsi az, a partyn.:)
V: már semmi, vagy ha nagyon éhes leszek, akkor kefir

Szaladok is készülődni.:))) Remélem csodás napunk lesz.:))))

Megjegyzések

  1. Szia!
    Mától én is szorgalmasan gyarapítom olvasóid táborát. Nagyon jó a blogod, sok jó infó van rajta.

    Engem itt találsz meg.
    http://sulymegtartas.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény