Torna is megvolt...

Nem Kismama torna...de elfáradtam.:)

f2 től, f5 ig sétáltunk.:)) Először fagyizóba, majd játszótér (mellette van) motorral. Majd motort haza, irány vásárolni, majd táncra vittük Adrit. 3 órát mentünk. Hát, elfáradtam nagyon.:)

Én már teljesen jól vagyok, picit morog még néha a hasam. Ami kedve is egyre jobb és a hasmenése is múlik.:D

Mai kajcim:
F: 2 dl tejeskávé
R: vajas zsemle
T: vajas zsemle
E: 1 tányér májgombóc leves
U1: fél kifli, 3 korty kávé
U2: séta közben Norbi U1 virslis croissant
V: 1 tányér leves, fél U1 somlói galuska (másik fele holnap ebédre.:))

Jól laktam és szerintem ma is lefekszem 8 kor legkésőbb.:)))

Holnapi ebéd: Nonó pizza.:))) Sonkás-kukoricás.:)))

Szép estét!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény