Új receptem: Habos krémes!:)


Biztos sok hasonló hasonló süti van már, de én ezt magam találtam így, ilyen formában ki. És tegnap mindenki oda volt érte. Mintha oroszkrém tortát ettünk volna...:))

Hozzávalók:
4 tojásos piskótát sütöttem:
4 tojás
4 evk. xilit
2 evk. finomliszt
2 evk. U1 Master mix

Vanília pudingot főztem:
2 cs. Vanília puding
7 dl 1,5% tej
5 evk. xilit
vanília aroma

Hulala habot vettem, sok helyen olvastam, hogy szépen megáll és finom. Tényleg így volt.:)

Mindezt szépen egymásra helyeztem és hűtőben pihent egy napot.:)))

Összesen: 1913 kcal lett! 24 kockára tudtam vágni, így:
egy kocka: 79,7 kcal.
Habos süti, így sztem max 2-3 kocka csúszik belőle és eltelsz.:))))

Jó étvágyat!:)))

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény