Újabb hét...

Sajnos a szülinapi buli nem sikerült olyan tökéletesre, mint szerettem volna...Amici beteg lett, bővebben az Amis, Oli blogon!

Afp ma reggel megvolt. Jól bírom a vérvételt, de nagyon álmos voltam reggel, este még pakoltunk, Ami 4 kor kelt...stb. Kávéig (vérvétel után) beszámíthatatlan voltam.:)) Vér és vizelet eredmény csüt-re, afp eredmény jövőhét péntekre lesz.

Tegnap eszegettem szépen délután, rántott husi, pogi, torta, saláták, kenyér....sok mindent. De minden nagyon jól esett.:D És egyszer van egy évben Szülinapi zsúrja a Lányomnak.:)))

Mai kajcim:

F: 2 dl mentes víz
R: 2 dl tejeskávé (Büfé), 1 sz. rozskenyérből sonkás szendvics
(itthonról vittem)

T: 2 habos krémes süti, 1 dl itthoni, igazi kávé
(tegnapi maradék süti, xilittel készült és ch csökkentett liszttel, a tegnap slágere ez volt a Vendégek körében, ez a 2 kocka maradt.
Ez íz új süti recim, mintha oroszkrém tortát ettünk volna.:)

Délután felteszem...)
E: 2 merőkanál lencsefőzelék, 1 db tk. zsemle
U1: 1 müzliszelet, 1 banán, 1 körte
U2: fenti után 2 órával farkaséhség tört rám, így ettem tegnapról maradt krumplisalátát és pici rántott húst

V: répa és karalábé

Ma tornázok is...egyenlőre még álmi vagyok, délben hunyok Amival, aztán délután lenyomjuk a RR 2. trim-et.:))))

Szép napot nektek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény