Utálom ezt az időjárást!:(

Tényleg borzalom, hogy megint be vagyunk zárva...pedig már úgy sétálnánk egy nagyot!!!!!

Helyette mosás, takarítás, főzés, hogy azért valami hasznosat is csináljak.:))

Szerintem ma is tornázunk egy kicsit, séta híján.:)))

Mai ebéd: Apának maradt tojásos nokedli, nekem elég volt, így egy kis lecsót készítek magamnak::)) Ami meg majd választhat!:)))

Tegnap este megint nassoltam a tv előtt...csúnya szokás. Mindig estére kapok rá a csipegetésre.:((

Ma már csinálom Ami ajándékát, mert kap... többek között... egy szépséges fotóalbumot, az elmúlt 2 évéről.:))) Ma fogom festeni a borítóját.:))) Tény ez most főleg nekünk lesz ajándék róla, de majd évek múlva, biztos szívesen nézegeti Ő is.:)))

Holnap már sütök a Szülinapi zsúrra: sütit (ckmentes, csökkentett ch mentes liszttel, Anyósom süti a "rendes" sütit:)), egybe fasírtot és panírozom a húsokat, ja és szerintem megcsinálom a svédgomba salit is.:)) Had érjen össze. Vasárnap már csak frissen sütjük a rántott husit.:))) Francia saláta már kész, meg is kóstoltam reggelire, isteni lett.:))) Svéd asztal lesz, minden földi jóval.:D

Készülünk szépen lassan.:DDD

Ami tündér módon, ha szeretne valamit azt mondja a Nonó és az Anyucika összekapcsolásával, hogy: Nónócika!:))))) Imádom.:DDD

Képzeljétek, Anyukám már csak 84 kg!:) Január 1-ével kezdte a diétát 98 kg-ról.:))) Nagyon büszke vagyok rá, nagyon jól néz ki már most...de a végső cél 75 kg, ami nyárra meg is lesz neki.:))

Megjegyzések

  1. ANYUKÁDNAK GARTULÁLOK!!Nagyon ügyes!!!!Meg szabad kérdezni mennyi kalóriát eszik egy nap?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény