Utána néztem!:)

Én 0 RH pozitív vagyok....megnéztem mit szabad és mit tilos...érdekes:

"0" vércsoport

Hízást eredményez a búza, kukorica, tejtermékek, bab, lencse, káposzta, karfiol, finomított cukor.
Hát a tejterméket imádom. Ha nem vagyok állapotos akkor a káposztát, karfiolt, lencsét, babot is...csak most nem eszem, mert felfúj! Ajajjj!!!

Fogyást eredményez a vörös hús, dió, brokkoli, kelkáposzta, spenót, tengeri moszat, tengeri só, szilva, ananász.
Ebből a dión, spenóton, ananászon és tengeri són kívül a többit, nem nagyon szeretem!

Ajánlott: marha, bivaly, bárány, őz, birka, borjú, szarvas, tőkehal, pisztáng, süllő, csuka, kardhal, lenmagolaj, olivaolaj, mogyoró, lenmag, dió, tökmag, zöldbab, cékla, gomba, spenót, kelkáposzta, brokkoli, torma, karalábé, hagyma, édesburgonya, sütőtök, fehérrépa, áfonya, ananász, szilva, banán, cseresznye, meggy, füge, mangózöldtea, szódavíz.

Semleges: csirke, kacsa, kecske, liba, ló, nyúl, galamb, ponty, kaviár, kagyló, makréla, tonhal, tojás, szezámolaj, dióolaj, mandulaolaj, mandula, fenyőmag, fekete bab, csicseri, miso, csíra, zöldborsó, szója, tofu, tönkölybúza és a belőle készült termékekspárga, zöldbab, sárgarépa, zeller, padlizsán, fokhagyma, zöldborsó, paprika, retek, tök, paradicsom, cukkini, szeder, egres, grapefruit, narancs, citrom, lime, faéper, dinnye, nektarin, őszibarack, körte, datolya, málna, szedervörösbor.

Nem ajánlott : mindenféle nagyüzemileg előállított felvágott és húskészítmény, szalonna, sonka, sertés, angolna, sügér, hering, lazac, mindenféle tejből készült sajt, író, kazein, kefir, jégkrém, mindenféle tejtermék, tej, joghurt, túró, tejsavó, napraforgóolaj, szójaolaj, szezámmag, földimogyoró, pisztácia, mák, napraforgómag, száraz fehérbab, zab és származékai, vedrizs, rizs, rozs, kukoricapehely, búza, finomított fehér liszt és abból készült összes termék, pattogatott kukorica, búzadara, kukoricadara, kelbimbó, káposzta, olajbogyó, karfiol, kukorica, burgonya, alma, kajszibarack, datolya, szőlő, birsalma, mazsola, földieper, avokdó, sárgadinnye, kivi, mandarin, sör, kávé, tömény ital, szénsavas üdítők, kóla, rostos üdítők, fekete tea, koffeinmentes italok, fehér bor.
Kedvenc ételeim: felvágottak, tejtermékek mind, dinnye, eper, kukorica, rizs, mák....stb.!:(

Látható, hogy a "0" vércsoportú emberek legnagyobb ellenfele a tej és mindennemű tejtermék, a finomított fehér liszt és az abból készült mindennemű termék. Ezenkívül mindenkinek tilos lenne finomított fehér cukrot fogyasztani (ajánlott éves adag 0 gramm).
Ebből a szempontból is jó akkor, hogy a finomított fehér liszt és a finomított fehér cukor már nincs az étrendemben (candida miatt is), de a tejtermékekről biztos nem tudok lemondani!!!!

Forrás: http://integrativmedicina.hu/egesz/egesz_01_06.html

Megjegyzések

  1. Azt hiszem az a diéta az amiben én nem hiszek. Nálunk mindhárom fiú 0 Rh+. Imádják a tejet minden változatban. És még egy csomó tiltott dolgot. Ennek ellenére a két kicsit mindig azért piszkálják, hogy túl vékonyak. :)

    VálaszTörlés
  2. Valahogy nekem sem a legszimpibb. Főleg azért mert Ádus B-s...ss nem nagy húsevő...sőt.

    VálaszTörlés
  3. Én B-s vagyok és e szerint minden amit eszek hizlal.Már mi a manótól hizlalna a csirkehús?

    VálaszTörlés
  4. Igen, elég vacakság ez....csak gondoltam beteszem, hátha valakinek segít..)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény