20 hetesek lettünk!:))

Jól elszaladt ez a 20 hét.:))) Édes Picikém, szépen megnőtt.:))) És hát Oliból Annánk (Ninának becézzük majd, de ez még változhat) lesz lehet...meglátjuk, a lényeg, hogy imádjuk, ha puncis, ha kukis és alig várjuk, hogy megszülessen.:)))) Édes, picike csodánk!:)))

Ma pihi nap van, tegnap mindent szépen kitakarítottam. De. tornázok egyet, a tegnap elmaradt RR 2. trim-re, délre megyek kozmetikushoz.:))) Már évek óta nem voltam...

Tegnap hazafelé a dokitól jól bemekiztünk, ma a mérleg közelébe sem mertem menni.:)))) de nagyon jól esett és ez a lényeg.:))

Hamik:

F: 2 dl tejeskávé
R: 1 kefir, 1 tk. zsemle
T: 1 körte

Korai E: túrós tészta (durum fodros tésztával)
U1: Kozmetikus után nagyon éhes voltam:
1,5 tk. zsemle, Pick szalámi, 2 paradicsom
U2: 1 gyümis cerbona müzli
V: 2 db virsli, 1 evk. mustár, fél fehér zsemle

Torna megvolt mára...jól esett nagyon. Egyedül a négykézlábas fenék gyakik nem esnek jól, fáj a medence csontom tőle. Így állva csináltam feneket és a kanapén támaszkodva is párat.:)))) Megoldom.:)))) De csak azt fogom csinálni, ami jól esik.:) Ja, és a szokásos vádlit is beleszőttem.:))

Holnap Felsőtest torna, szerintem az Add Önmagad 3 felsőtest részt csinálom.:) Hétvégén egyik nap, pedig a Kismama 3. trim-et.:)) Szerintem szombaton, mert vasárnap kirándulni megyünk.:)))

Mindjárt kész az ebéd...finom túrós tészta lesz végül, annyira kívánom a túrót!:)) Kis xilites tejföllel, durum fodros tésztával...nyami.:)))

Mindenkinek szép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény