22 hét változása...:))

simple hearts

Megjegyzések

  1. Nagyon csini vagy! Gratulálok!!!! Mondjuk ezután jön csak a neheze...azaz nálam olyan furcsán jött, mert 20. hétig 3 kg jött fel, aztán a 42. hétre/ja, ja/ már elértem a +20 kg:/:S:D!

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Nekem Amival 5 jött fel 21 hétre, a végére összesen 16....meglátjuk, teszem amit tudok, de elvonni semmit nem fogok magunktól.:)

    Jön a nyár, sok gyümölcs...

    VálaszTörlés
  3. Ezzel a 15-16 kg-val most is kibékülnék. A cél 30. hétig 8-9 kg...a végén úgy is gyorsabban jönnek a kilók. Meglátjuk.:))

    Most vagyok 22 hetes és 5 kg plusz...

    VálaszTörlés
  4. Az nagyon jó, csak így tovább és tényleg ne vonj meg magadtól és a picitől semmit:)! Én jócskán be is vizesedtem a végére, de hát a végén már van minden...:P!!!!
    Te nem vizesedtél?

    VálaszTörlés
  5. De, de! Én is vizesedtem, pedig Ami márciusi...most aug végére várom Pankát...hát fogok megint, főleg, h imádom a dinnyét...sok sok víz. Anno kellett sómentes diétát is tartanom.

    Figyelek, de nem vonok el semmit...ha ezek után 12 kg hízok vagy 20-at...mindenképpen boldog Kismama/Anyuka vagyok.:)))

    Lehet lesz olyan hét, mikor feljön 2 kg...Amival is volt ilyen a 28 hét környékén, ez benne van. A végén meg 36 hét után heti 1 kg...de az már tényleg olyan kg, ami le is megy a szüléssel.

    VálaszTörlés
  6. A karod most pl. még vékonyabbnak is tűnik, mint a kezdeti képen!
    Nagyon csinos kismama vagy!

    VálaszTörlés
  7. Köszi Juice.:)) Igen a terhesség óta heti 2 szer edzek felsőtestre is, erősítem a hát és kar izmomat, hogy majd ha két gyereket kell egyszerre cipelnem.:)) DE EZT MOST KOMOLYAN.:DDD

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény