3 éves terv.:)

Apa dolgozik, nézelődtem a neten. Azon filóztam szülés után egy dolog, hogy van egy cél súlyban, amit el szeretnék újra érni, mert szerettem, jól éreztem magam benne, ugye ez a 59-60 kg.
De mi is a lényeg? Hogy szeretnék kinézni???

Nézegettem képeket és lehet durva, de nekem tetszik a szépen izmos, de nőies test. Nem a baromi nagy karok, nulla mell, orbitális hát. Hanem a szép izmos comb, fenék. Találtam is 1-2 képet, ami szerintem szép.:)

Ő egy magyar Hölgy, az Ő hasa nagyon tetszik...
nem nagyon izmos, de mégis formás, lapos.:)


Ennek a Hölgynek szeretném a haját, karját és popsi-comb.:)


Neki a combja tetszik, illetve, hogy vékony a lábszára, szép vádli...


A második kép tetszik egyébként a legjobban.:))

Hááát ez kemény étrend és kő kemény munka.
Két gyerek mellett nem tudom mire lesz időm.
De a cél az cél.:)))
És az én célom egészséges, csinos, fitt, sportos Anyukának lenni!:)))

Megjegyzések

  1. Szép tervek. :)
    Bár ezek a nők is csak a versenyeken és a fotózásokon néznek így ki. Akkor pár napig koplalnak előtte és vízhajtás van. A mindennapokban rajtuk is van egy kicsi zsír. Ez így ugyanis nem egészséges. Az igaz, hogy látványos. Az pedig már személyes vélemény, hogy nekem nem is tetszik annyira.
    Én Halle Berry testéhez hasonlót szeretnék. Nekem az az igazán nőies és szép izmos.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény