22 hetesek lettünk!:)

TÉNYLEG REPÜL AZ IDŐ!!:D

Remélem kisüt ma is a napocska.:)) Olyan jó volt tegnap is.:)

Ma nincs sok dolgom. Ami n6 kor kelt.:( Így már a rend rakás, szokásos kis takarítással megvagyok. Ma még főznöm és sütnöm kell.

Az ebéd: tejszínes hagymaleves lesz és almás pite.:))))) Persze Nonó módra.:)))

Szerintem Amival sétálunk délelőtt egy nagyot és elmegyünk a Henteshez és a Pékhez....

Ma nem tornázok, tegnap megfájdult a jobb combom, felső (combhajlító) izma...ma pihentetem.:))

Kész lett a hagyma leves...
nem is bírtam ellenállni, 11 kor ettem két merőkanálnyit..isteni lett.:))
Végre egy finom és egyszerű hagyma leves, nekem eddig soha nem sikerült.


Ennek és az almás pitének is felteszem majd a recijét.
Pite még sül...rácsos-almás pite, természetesen cukormentes és master mixel.:)) Nagyon guszta és az illata...

Igazi Kismama módjára, ma azt készítettem amit kívántam, eddig a leves N01. lett, remélem a pite is ilyen jól sikerül.:))

Mai hamik:

F: tejeskávé

R: 2 db füstli, mustár, 1 sz. tk-graham toast
- nagyon jók ezek a toast kenyerek, a slim is és ez is nagyon bevált nekem.

T:1 cerbona csokis müzli, 1 Norbi rudi

E: 1 tányér hagyma leves, 2 szelet almás pite

U: 2 sz. fasírt, 2 sz. tk-graham toast, 1 kisebb paradicsom

V: savanyú káposzta és eper...sok.:) Igazi kívánós Kismama menü!:)

Szép napot!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény