Csodás hétfő.:)))

Nagyon boldogok vagyunk.:)))
Olyan jó volt látni Anna babát... mindene tökéletes és már 398g.:)))))
Drága Hercegnőim...:DDDD

Ma fogok tornázni, valamikor délután: RR Kismama 2. trim. Ha Ami felkel szerintem torna, utána pedig séta és fagyizás.:DD

Így is volt...eddig kint voltunk, fagyizás a gyerekeknek (én inkább spenótra cseréltem.:)), séta, motorozás és a kertben voltunk eddig, homokozás, hinta....nagyon elfáradtam.:))

Ma bespenótoztam rendesen, elfogyott, amit készítettem.:)) Vacsira már csak valami könnyű tervezek még 7 előtt.:))

Mai hamik:

R: 2 sz. Slim kenyér (ch csökkentett kenyér, 1 szelet: 41 kcal),
pici vajkrém, 2 sz. párizsi

T: 1 körte, 1 Cerbona csokis müzli

E: 2 merőkanál spenót, 1 füstli, 1 tk. zsemle

U: spenót megint, 1 Slim kenyérrel
(Most a spenóttal vagyunk úgy, mint a lecsóval eddig...
most spenótot ennék egyfolytában!:)

U2: spenót megint:), 1 Slim kenyérrel

V:2 sz. Slim, vajkrém, párizsi, 1 U1 vaníliás puding

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény