2011. április 19., kedd

Ebédkénk...

Stahl Judit szakácskönyvében van egy un. ketchupos csirkecomb, van benne füstölt sajt és angol szalonna is, én ezeket kihagytam. Na, nem azért, mert nem szeretjük, hanem, mert nincs itthon.:))

Én, végül csirkemellből készítettem, hogy hogyan?

Egy nagy csirkemellet szeletekre vágtam, só, bors, fokhagymakrémmel bekentem. Majd 6 evk. ketchup és 2 dl 10% zsírtatalmú főzőtejszínt kikevertem és mindezzel a tespiben nyakon öntöttem...isteni illata van, mindjárt kész.:))

Hozzá vegyes salit csináltam (saláta, lila hagyma, uborka és paradicsomból.:))) és lesz még hercegnő burgonya is hozzá.:)))

Nyami kajci, a nagy takarítás közben. Már kész vannak a hálók (3), előszoba, folyosó, ajtók és a tükrök..mára ennyi. Holnap konyha és nappali és Anyával ablak pucolás.:)))

Most torna, aztán ebéd. Ha felkel Ami fagyizás, majd tánci és vásárlás. Nem unatkozunk!:DD

1 megjegyzés: