Egy újabb hét...

Már április közepe van, elszalad majd ez a hónap is hamar.

Pedig ez már igazi tavasz, minden nap csodás napsütés, de ez az irdatlan szél...már elmúlhatna.

Ma 6 kor keltünk, ez jóóóóóóóóóó, mégsem f6.:))))

Tegnapi 5 kor ettem egy nagy szendvicset minden földi jóval, majd egy pöttyös gurut, annyira jól esett, ez volt 5 órakor. 7kor már éhes voltam...még volt itthon rántott hús, egyfolytában azt ettem volna friss zsemlében, így ittam és ittam és ettem egy répát. Nem akartam enni!! Egyszerűen nem szabad. De, hogy az elmúlt hetekben miért vagyok ennyire éhes? Ez már túlzás.

Rendben egyek napi 5 ször, egyek mindent, amit megkívánok, néha egy kis nasi...de ne minden nap nasizni és ne minden nap legyek éhes már 8 szor...:)

Szóval, ez most egy evős időszak...középidő, lehet nagyon nő a Kisfiam. De én azért vigyázok, amennyire tudok.:))) Aztán meglátjuk.:))

Amival 20-30 hét között ettem sokat! Akkor voltam ilyen kis éhenkórász, úgy látszik most a 18 héttől kezdődik, remélem hamarabb véget ér.:)))

De talán az esti kitartásom most kicsit visszazökkentett...meglátjuk.:)))

Ma torna...Amicivel a 2. trim-re.:)

Ádus nemsokára indul a kórházba Anyósomért...hála Istennek hazajöhet.
Paprikás krumplit kíván, azt főzök és sütök Amival neki valamit. Ami muffint mondott, lehet az lesz.:):DDDD

Olika tegnap este nagyon sokat mocorgott és 3 szor nagyon belém is rúgott...imádom.:))


Mindenkinek szép napot!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény