Hamis Charlotte torta, Nonó módra.:)

Nos, hogy miért hamis? Mert elrontottam.:)

Kár szépíteni. Annyira tört a piskóta, hogy nem tudtam tekercset készíteni belőle (lehet a master mix liszttől), így torta lett. Minden benne van, ami az eredetibe, de cukor nincs, zsírszegény túró, diab. lekvár és csökkentett ch liszttel készült.:)))

Hozzávalók:

4 tojásos piskótát sütöttem
(lásd. epres gyümölcs torta receptnél)


5. evk. diabetikus baracklekvár
500 g zsírszegény túró
150 ml natúr joghurt
18 g zselatinpor
100 g xilit
450 ml őszibarack befőtt

Piskótát megsütöttem, és hagytam kihűlni a torta formába. Ezt megkentem 3 evk. lekvárral, majd erre halmoztam rá a túrókrémet. Túrókrém a túró, joghurt, xilit, kis darabokra vágott barack és a forrosított, majd visszhűtött zselatinból készült. Hűtőbe tettem.

Kivéve torta tálra borítottam, így felülre került a piskóta. Ezt megkentem 2 evk. lekvárral és megszórtam csoki darával. Nagyon finom lett...mind a 12 szelet elfogyott.:) Voltunk is rá!:)

Összesen: 2114 kcal lett, 12 szeletnél: 176 kcal/szelet.
Szerintem nem rossz!:DDDD


Megjegyzések

  1. Nonó!Tudsz valami angyalkártya blogjáról???reggel akartam olvasni, írta, h be kell jelentkezni, szomorú is lettem, erre most meg törölve van...remélem nincs semmi baj:(
    Anita

    VálaszTörlés
  2. Annyit tudok, hogy megbántották. Úgy döntött vagy meghívós lesz, vagy törli. Többet nem, írtam neki, de nem válaszol nekem sem.

    Puszi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény