Hát, hát, hááááátttt...

Szóval megint volt nasi. Nekem az estékkel van problémám, ki kéne találnom vm. programot este 6-8 között, hogy ne nassoljak.:))))

Tegnap, a VV alatt Amival popcorn, majd 3 kocka Milka csoki.:)) Szééééppp... Mondjuk ketten nem ettünk meg egy zacsival, de jobb lett volna nélküle.

Ja, és hívott Apa 8 után hozzon-e hazafelé vm-t és kértem fagyit... De vissza hívtam, fagyi sztorno, annyira nem kívántam, (csak eszegettem volna vm-t) és nem is nagyon kéne...így nem hozott, gyors zuhany és alvás.:))))

Nekem ezek az esték a mumusok.:)))
Jöhetne egy: nem kívánom a nasit időszak.:)))

Viszont, tegnap tornáztunk du. Amival felsőtestre negyed órát, kis kézi súllyal váll és bicepszet is csináltam, nagyon jól esett.:))

Ma Vendégeink jönnek délután, sütünk Amicivel valami finit.:)
Újdonság, majd felteszem recivel, képekkel.:)))

Hamik:

F: tejeskávé 2 dl
R: 1 sz. (4 dkg) rozskenyér, fokhagymával, pici tojáskrémmel,
1 bögre cseresznyés teával

T: fél citromos joghurt (Ami megette előlem:)), 1 karika ananász, 1 szem eper és sütés közben nyalakodás.:)))
E: par-bazs. csirke, hercegnő buri, 2 kocka banános-csokis süti.:)
U: szerintem: banános-csokis kocka
V:?

Közben már felporszívóztam, felmostam az egész lakást, elmosogattam, fürdőt rendbe tettem:))) Minden ragyog!
Most megyünk vásárolni, aztán sütés.:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény