Kedd, készülődés Húsvétra...



Merthogy ma elkezdem a Tavaszi nagytakarítást....áááááááááááááááá, de muszáj.

Anya segít holnap ablakot és függönyt mosni, Ádusé a hét folyamán a fürdő, csempe, zuhany. Enyém a többi...de hétvégéig szépen, lassan végezni fogok.:)))))

Úgy döntöttem pár napig nem írom mit eszek, mert pl. vasárnap sem írtam és akkor kevesebbet ettem...most is így teszek.:))

Holnap mérlegelés...hááát őszinte leszek, 63,4 voltam előző héten, most számítok 1 kg pluszra...több okból is. Egyrészt, mert sokat eszek.:)) Másrészt, mert Amival is ilyenkor lódultam egy "nagyot", harmadrészt, mert a pocim is sokat nőtt.:)))

Ami még alszik, én már nem bírtam.:)) Nagyon boldog vagyok, alig várom, hogy megszülessen a második kis Hercegnőnk is.:)))

Mai torna: RR Felsőtest 2010 20 p.

Az ebéd még nem tudom mi lesz, vm csirkét szeretném, asszem ketchupos csirke lesz, sok fokhagymával, vegyes salival, egyben sült krumplival.:)))

Ma sok a program: takarítás, vasalás, főzés, délután Aminak tánc...



Szépséges napot!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény