Keddecske!:)

Nem tudom miért, nem aludtam valami jól, sokat voltam ébren...

Hááát, a tegnap esti nem nassolás nem sikerült 100%-ra.:) Ettem még vacsi után egy Norbi rudit és egy kockát a kefires sütimből.:))) Hát ez van kérem...végülis jobb, mintha egy tábla csokit ettem volna. Nézzük a jó oldalát.:)))

Holnap délután mehetünk a Dokihoz, bejelentkeztem tegnap!:))
Alig várom, hogy lássuk Olit!:)))

Ma ebcsi: rántott hal, rizzsel.:))) Holnap isteni Bakonyi bordát készítek.:)

Mai torna: 2010 Felsőtest 20 perc. Szerintem súly nélkül, de majd meglátjuk.:))
Kis átmozgatás.:)

Ma délután Aminak táncija is van.:))
Délelőtt szokásos keddi vasalás, főzés, pakolászás, torna és séta közben vásárlás.

-----------------------------------------------------------------------------------

Már csak a torna van hátra a délelőtti programból.:)))

Hamik ma:

F: tejeskávé
R: 1 tk. zsemle, pici vajkrém, 2 sz. sonka, kígyóubi karikák
T: 1 narancs, 2 Anyu féle palacsinta, házi barack lekvárral.:)))
(nagy séta után, isteni jól esett)

E: rántott hal filé, rizzsel, light majonézzel
U: 2 tojáskrémes abonett, fél paradicsom
U2: 6 db vaníliás karika...huppsz::)

V: 1 paprika, 1 paradicsom, 1 tojás, 1 virsliből lecsó, 1 tk zsemle

Tojáskrém:
4 főtt tojás, ízlés szerint, tejföl, light majonéz,
pici mustár, só, bors összeturmixolva! KÉSZ!:)
----------------------------------------------------------------------------------------

Az isteni ebéd után aludtam 45 percet, annyira jól esett.
Nemsokára indulunk táncra, aztán a Mamához.:)))

2010-es Felsőtest torna igazán jól esett délelőtt.
Súly nélkül, csak kötéllel csináltam.
Ami és Dávid is végig ugrálták mellettem.:)))

Mindenkinek szép napocskát!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény