Mai hamik és amit mától betartok!

F: 3 dl tejeskávé
R: 1 tk. zsemle, pici vajkrém, 2 sz párizsi, fél paradicsom
T: 2 kocka Kefires süti (ckmentes, ch csökkentett), 1 körte
E: 1 adag paprikás krumpli, céklával, 2 kocka Norbi csoki
U1: 1 Norbi rudi
U2: 3 májkrémes abonett
V: 4 körözöttes abonett, vitamin paprika, 1 bögre tea

Na, remélem az este ügyi leszek.:))
Tény! Ma nem voltam egyszer sem farkaséhes.:)


Amit betartok mától:

- Úgy döntöttem, így fogom csinálni, inkább reggel és de. normálisan eszek, nem kefirezek és abonettezek, mert szerintem így betárol a szervezetem és talán du-ra, estére nem leszek annyira éhes, nem kívánok majd (talán annyi) nasit sem...meglátjuk.:)))

Nasi nálam: legtöbbször Norbi sajtos tallér, puding, rudi, de van hogy rendes chips, pöttyös guru...

- Továbbra is figyelek, hogy mindent egyek!
Legyen az étrendemben tejtermék, gyümölcs, zöldség, hús, főtt étel, tk. pékárú...Kerülöm a cukros, lisztes dolgokat!


-Nem várom meg, hogy nagyon éhes legyek!
Ha 1,5 óra múlva leszek éhes az előző étkezéshez képest, akkor, akkor eszek. Inkább arra figyelek, mit eszek olyankor, nem azt milyen gyakran. Inkább egyek napi 6-7 szer keveset, mert, ha kiéheztetem magam, akkor nagy mennyiségeket is eszek szerintem. Na, ez nem azt jelenti, hogy csipegetek egész nap!


- Marad a heti 3 Kismama torna, plusz a heti 1-2 felsőtest torna!
Nekem ennyi kell, jól esik és feltölt.:) Se több, se kevesebb.:DD

Meglátjuk, így estére éhes leszek-e nagyon, vagy kívánom-e továbbra is a nassolni valókat és az édességet!:)


Mai torna megvolt.:)) Tény, a fenék gyakik négykézláb egyre kevésbé esnek jól, húzódik a pocim. Lehet már nagy hozzá a hasim. Annyit csinálok, amennyi jól esik, ha pedig nem fog, akkor azt kihagyom.

Mindenkinek további szép napot...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény