Mai napocska...

Mai torna eddig elmaradt, lehet csúszik holnapra, vagy maximum este fogok. Nagyon elfáradtam, mondjuk most aludtam fél órácskát, az jól esett.

Eddig mostam, teregettem, porszívózás, felmosás az egész lakásban, főzés, mosógép takarítása és sok apróság.:))) Derekam meg is fájdult, ezért nem erőltetem még rá a tornát.

De!!!! A kedvem csúcs...alig várom, hogy menjünk a Dokihoz...f5-re van időpontunk.:D

Hamik eddig:

F: 3 dl tejeskávé
R: 1 tk. zsemle, pici vajkrém, 2 sz. sonka, fél paradicsom
T: 1 citromos Activia joghurt, fél banán
E: bakonyi borda, sok gomba, két kisebb sz. husi, kevés durum penne tésztával.
Isteni lett! Utána 2 kocka Milka csoki.
U: 2 abonett, vékonyan vajkrémmel megkenve, 2 sz. olaszfelvágott
V: Mekiztünk.:))) Sokat...:DDD

Este jövök a hírekkel.:) Mekkora már Olika...:) Biztos kapok képet is.:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény