Mátol írom, mit eszek.:))

Talán, így ügyibb leszek megint.:)))

Ma a célom, hogy ne egyek édességet.:)))

Hamik ma:

F: tejeskávé, 2 dl tejjel

R: 2 sz. slim kenyér, 2 sz. sonka, pici sajt=
sütőben melegszendvicsnek elkészítve.

T1: 1 banán és 5 szem eper

T2: 1 cerbona Fitt müzliszelet (torna előtt, kis energia.:))

E: 3 kis sz. fasírt, cékla, pici krumpli
Nasi: U1 csoki puding
-ez van, kell egy kis édesség!:)

U: 1 cerbona csokis-kókuszos müzli szelet
- vásárlás közben megkóstoltuk Amival, nem rossz.:)

V: 3 sz. tk.-graham toast kenyér (1 db 49 kcal), 3 sz. sonka, 1 paradicsom
- ezt f6 kor ettem, utána kimentünk játszani a kertbe 1.5 órát
Utána: 1 alma

Tény, ettem édességet ma végül, de uzsira ügyi voltam és vacsira is.:))
Holnap istenit sütök, főzök.:)) De arról majd holnap...

Mai torna:
RR 2010 Felsőtest és

50 guggolás, 50 csípő oldal emelés és 50 fenék hátra emelés

Megjegyzések

  1. Norka:
    hihi, én is ezt tűztem ki célnak mára. Kicsit rákaptam, a húsvéti megengedett bűnözés közben. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény