Nagy tavaszi átalakulás fogyókúra verseny!

Kaptam ma, egy szó szerint, építő jellegű kritikát... és tényleg építő jellegű, mert igaza van.

Nem sokat foglalkoztam a fogyi verseny résztvevőivel. Ennek az egyik oka, hogy nem ismerem a résztvevőket, egyrészt, mert nem én szervezem a versenyt, másrészt, mert sokan álnéven vannak a táblázatban.

Megkértetek és én nagyon szívesen adtam a "helyet" a versenyhez, de a kértem, had ne én csináljam, mert soknak éreztem volna, így pockosan.

De, ennek ellenére megérdemlitek a biztatást és a foglalkozást.
Elnézést, hogy erre már nem maradt időm, de oda fogok figyelni.:)))


Először is készítettem nektek egy chatet,
(fent jobb oldalon, klikk a képre!) ahol tudok sokat beszélgetni, nevetni, tanácsokat adni egymásnak, kicsit jobban összehozza majd a bandát meglátjátok és a fogyás is könnyebb együtt.:)))

Nagyon szépen haladtok a fogyival, nagyon büszke vagyok mindenkire és nyárra bizony sokan elérik az álmaikat, ebben biztos vagyok.:))))

Tudom, hogy sokszor nehéz, nekem is, pedig nem diétázom, de nehéz megállnom a csipegetést, a nagy evéseket...de muszáj, nektek, mert van egy célotok és el tudjátok érni, nekem pedig, hogy ne kelljen mindent újra felépítenem.:)) Erősek vagyunk!:)))

Mindent bele!!!:DD

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény