Rácsos almás pite U1 és tönköly lisztes

Imádom az almás pitét..


Rácsos almás pite U1 


hozzávalók:

25 dkg liszt= 

15 dkg rétesliszt, 10 dkg master mix
vagy 15 dkg teljeskiőrlésű tönköly és 10 dkg graham
vagy 25 dkg tönköly fehérliszt
6 dkg margarin
1 evk. U1 zéro cukor vagy 1 evk. xilit
1 tojás
1 dl tej
1/2 sütőpor
fahéj
1 csipet só

Ebből tésztát gyúrtam és fél órára hűtőbe tettem.:)

Lereszeltem 4 (4-6 közepes) nagy almát, lemértem pont 50 dkg lett, megszórtam sok fahéjjal (pici xilittelÖ és állni hagytam.

Majd, kinyújtottam a tésztát sütőpapíron, egy kis részt félre tettem a rácsoknak.:) A kinyomkodott almát ráhelyeztem, majd Amival szép hernyókat készítettünk (Ami mondta) és rácsoztuk.:))

180 fokon 30-35 perc alatt szépen megsült.:))

Jó étvágyat!:D

Amici, az én nagy segítségem, hernyókat gyárt.:)))


Master mixes verzió:







Teljeskiőrlésű tönköly lisztes verzió, pár évvel később!:)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény