Sokat változunk...

Me


Ha valaki, akkor én az utóbbi években sokat változtam.:)) Kipróbáltam, rengeteg hajformát, színt, lefogytam, tartottam, most hízogatok.:)))

Tudjátok, végig gondoltam, bizony nem könnyű, mire az ember átmegy ezeken a testi-lelki megpróbáltatásokon. Ha "csak" 5-10 kg feleslegről is beszélünk, nem könnyű dolog ám ez.

Napi szinten, keményen végig kell csinálni!!!!!

De tudjátok mi a legfontosabb....a csodálatos Kislány a karomban. Mert lehetett akkora a karom mint a fenti képen, akkora hasam, mint középen és olyan jó kis combim, mint az alsón....Ami és Ádus mindig szerettek és szépnek láttak.:)) Ez a fontos.

Hogy soha nem kritizáltak, hanem segítettek és segítenek.:))))

Nem vagyok tökéletes, nem is célom az lenni! A nagy kép, a terhességem előtt készült (már lehet, hogy ott volt Nina baba is...:)), célom, hogy megint így nézzek majd ki, 59-60 kg legyek, mert nekem az a súly bevált.:))

Ami fontos, hogy tudom, el fogom megint érni, mert nincs lehetetlen. Olyan Erők állnak mögöttem, akikkel csak pozitív eredményeket érhetek el, az élet minden terültén.:)))

Boldog vagyok az összes képen...csak az a különbség, hogy mindegyik egy más életszakaszban készült és más volt a fontos. Megváltoztam...fontos lett az egészségem, hogy sportoljak és jól érezzem magam a bőrömben, mert rájöttem, hogy akkor még többet tudok adni azoknak, akiket mindennél jobban szeretek.:)))

Mindenkinek vannak céljai az életben, nekem is. A legfontosabb a családom, a Lányaim és Ádus. De tudom mi az, amivel foglalkozni szeretnék, ami az én utam...

Igen, megvan a tervem 30 éves koromra...és el is fogom érni!:D

4 év múlva...ugyan itt... elárulom, hogy sikerült-e!?:)))

Megjegyzések

  1. Nagyon sok sikert kívánok a terveidhez, meg sok boldogságot a kis családotoknak!
    Nagyon örülök, hogy ráleltem a blogodra, sok erőt ad, ha néha visszaolvasgatok itt Nálad. Sokszor eszembe jutsz példaként, már barátnőimnek is megmutattalak, hogy igen, meg lehet csinálni! És itt most nem is legfőképp a fogyásra gondolok, hanem az egész pozitív hozzáállásodra, vidámságodra! :)

    VálaszTörlés
  2. Biztos vagyok Benne, hogy sikerül a terved.
    Csak azt bánom, hogy négy évet kell várnom rá, hogy megtudjam miről van szó. Én türelmetlen ember vagyok. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sok sikert kívánok neked és sok erőt a terveidhez!!
    Biztos vagyok benne, hogy el is éred a célod, hisz elszánt, kitartó és küzdő ember vagy!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Lányok, mait írtatok, nagyon jól esik.:)))

    Cat, igazából szakmai dolog lesz, az elhatározás megvan, remélem 4 év alatt anyagilag is meg tudom valósítani.:)))

    VálaszTörlés
  5. Akármi is az, én biztosan olvasni foglak 4 év múlva is. :-) Üdv. Gréti (alias "fura")

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény