Szerda=mérlegelés!

Bizony, megint eltelt egy hét.:)

A hétvégi habzsi-dörzsi után az elmúlt két napokban oda figyeltem. Igazából az ebére,t mindig megettem, amit főztem, uzsira is mindig megvolt a 2 gombóc fagyi, de vacsira már kenyeret nem ettem és a tv előtt nem nasiztam. Mondjuk ez nem volt könnyű, de erről úgy is le kell szoknom.:(

Így mára a súlyom: 62,8 kg!:)



Nagyon elégedett vagyok. 20 hetes korunkig a cél az volt, hogy max. 65 kg legyek, lehet, hogy ez megáll 63, max 64 kg-nál. Így, ugyan annyit híznék mint anno Amival. Tény, Amival 20-30 hét között szabadult el a pokol. Akkor jött fel sok rám. Sebaj, de azért majd figyelek.:)

Mai ebéd: húsleves és tegnapról nekem spenót, ami nagyon jól sikerült.:)

Elvileg ma szép idő lesz, így egész délután kint leszünk. Szokásos délelőtti és délutáni séta is meglesz, ma nincs torna.:)

Ki ébresztett ma?????? Oli baba!:)) Köldököm alatt mocorgott...olyan jó volt. Ami is anno mindig reggel mocorgott és egész délután. Délelőtt és este mindig nyugodt volt. Egyenlőre Oli is ezt teszi.:DDD

Szépséges napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény