Szerda=mérlegelés!

Hááát, azért az ember nagyjából érzi mennyit fogyott, hízott agy hét alatt.
Én tegnap nagyjából el is találtam.:)

Mai súlyom, vagyis holnapi nappal 21 hetesen: 64,1 kg.:))



Annyira nem vészes. Mondjuk, ha azt nézzük, akkor 2 hete 62,8 voltam.:( Szépen túllendültem a 63 kg-n, de egyszer úgy is elhagytam volna. Most a terv: 65 alatt maradt még pár hétig.:))) Meglátjuk.:)))

Amival is így volt, tartottam, majd meglendült, aztán beállt...remélem beáll.:))

Nagyon jól érzem magam, szerintem Nina baba is (Pancsinak is gyakran becézem, akkor mindig rúg.:)))) boldog vagyok és kiegyensúlyozott.:))
Ma Védőnő és 2 hét múlva 4D!!!:DDD

Most készülődés, majd folytatom a takarítást, mára a nappali, étkező, konyha van, ahol ugye hűtő mosás, asztal-szék, kanapé, üvegvitrin....van minden.:)) De szépen kész leszek, közben Anyával mossuk az ablakokat is.:)))

Szerdai napra fel!:))))) Ma nem nagyon leszek gép közelében, mert ha végzek irány a kert Amival.:)) Tegnap már elég szép színem lett.:))))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény