Szuper napunk volt tegnap...

Tény, egész délelőtt meg sem álltam, de csodás tisztaság lett, ragyog a lakás...tavaszi díszben.:)))

Aztán pihenés volt, majd fagyizás, séta, és a kertben napoztunk.:))
Szuper színünk van.



Napozás után Kismama 2. trim letornáztam a fűben, olyan jól esett.:) A fenék gyakik már nem mennem négykézláb, nem esik jól (nagy hozzá a hasam), állva csinálom mindig, a 3. trim álló fenék alapján.

Utána jött Apa és elmentünk vásárolni, kaptam egy szaladgálós cipőt és egy fehér szandit a Névnapomra.:) Olyan csinike és persze Amica is egy cuki szandikát.:))) Utána mekiben vacsiztunk 5 kor, utána már nem ettem semmit.:)))

Apa szemüveges lett, nem látott jól távolra és kapott szemcsit éééééééééssssss annyira jól áll neki, szerintem helyesebb szemüvegben, mint anélkül.:))
Új pasim van!:)))

Nina baba tegnap egész este mocorgott és ma is Ő keltett
...csodálatos napjaink vannak!:))))

Mai nap teljes pihenés, gyors mosás és főzés (húsleves, habos krémes:)) után, hajmosás, körömfestés és kertben pihenés, napozás a program mára!!!!:DDD


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény