Lecsó, ahogy én szeretem!:)

Ha valaki megkérdezi tőlem, mi az, amit minden nap megennék, mióta Babát várok, az a lecsó.:)))

Tudom, nyáron lenne aktuális, de én pici adagokba csinálom, szinte csak magamnak, így nem annyira durva ezekben az időkben (télen) lecsót enni....

Hozzávalók:
fél vöröshagyma
2 kisebb paradicsom, vagy 1 nagy
1 paprika
1 füstli virsli
1 tojás
1 evk. olíva olaj

A hagymát apróra vágom és megdinsztelem az olajon. Ráteszem a pici darabokra vágott paprikát és a hámozott paradicsomot, sózom és hagyom párolódni. Mikor összeesett, ráteszem a karikára vágott virslimet, hagyom azzal is picit párolódni, majd jön a felvert tojás....isteni. :D

Az egész, összesen 333 kcal.:)
Én egy tk. zsemlét vágtam hozzá kisebb darabokra, így ettem ebédre.

Megjegyzések

  1. Jujj, de megjött hozzá a kedvem! Most ugyan rohanok, és hétvégén se lesz rá időm, mert esküvőre megyek, de jövő héten én is lecsót fogok enni. :)
    Milyen szerencse már, hogy ilyen fincsi, lightos ételt kívánsz, nem csokit-csokival. :)

    Szép hétvégét! :)

    VálaszTörlés
  2. Azért csokit is...de tényleg ha bárki megkérdezi, kívánós vagyok-e és hogy mit, akkor lecsó....félek nehogy megutáljam.:))

    Jó étvágyat majd nektek is hozzá...és jó szórakozást holnapra!:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény