Úgy tűnik...



...hogy ha lesz fogyi tali, akkor június végén lesz, június utolsó hétvégéje vezet.:)))) Akkor már 30 hetes leszek.:))) Gurulok majd...:)))))

Szerintem fogyi tali ide vagy oda, én is viszem Amit és Ádust, legyen családi tali.:))) Jó lenne.:)) Kis Piknikkel.:)))))

Tegnap tornáztam egy nagyot a 2. trim-re, olyan jól esett és ebédre jól beettem a brassóiból, sok céklával.:))) Ma pizzát sütök, azt kért a kis család.:))))

Az almás-túró torta isteni lett....a második kedvencem asszem a habos krémes után.:)))) Recit elvileg ma felteszem, de még kcal nem számoltam hozzá...

Ma úgy volt kirándulni megyünk, nem tudom, hogy lesz, mert nagyon fáj a fejem, torkom.:( Mi a fenétől, mikor ezer fok van napok óta...fene vigye el.:(( Pont a hosszú hétvégére ért utol.:(

Nina baba jól van, minden nap mocorog jelez nekem, de csak olyan kislányosan, finoman..imádnivaló!:))) Általában ha mocorog, akkor 2-3 kis mocorgás és alszik tovább.:))



Apától olyan csodálatos csokrot kaptam a Névnapomra....álomszép.:)) Anyuéktól, Anyósomtól muskátlit kértem (kiültetem majd), Amitól rózsát kaptam és szedett is nekem sok szép virágot, magamnak pedig orgonát szedtem...illatozik a lakás.:D



Szépséges napot!:D

Megjegyzések

  1. Nem júniusról volt szó?Csak mert Te júliust írtál most és az olyan messze van...:(

    VálaszTörlés
  2. Június...korán volt még.:DDD

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény