Új sütim: Banános-csokis kocka!:)

Szerettem volna, valami fini banános-csokis sütikét.:))) Ez lett belőle...

Hozzávalók:

4 tojásos csokis piskóta:
4 tojás
1 evk. nyírédes U1
(vagy 4 evk. xilit, vagy 2 tk. prime sweet és 2 tk. xilit)

2 evk. finomliszt

2 evk. master mix U1

1 evk. natúr kakaópor


Puding:
1 cs. csokis pudingpor

5 dl tej

1,5 evk. nyírédes U1
(vagy 4 csapott evk. xilit)

2 közepes banán

Piskótát a szokásos módon megsütöttem.
Vagyis, a fehérjét kemény habbá vertem, bele az édesítőt, sárgáját és végül a kétféle liszt keverékét (közben végig habverővel keverem), ezt 190 fokon 13 percet sütöttem. Mikor kihűlt, erre ráhelyeztem a karikára vágott bánánt és a tetejére a csoki pudingot.:)) Nagyon finom lett.:DDD
Díszíteni bármivel tudjátok, ha esetleg alkalomra készül!

Összesen, nyírédessel számolva: 1185,4 kcal lett.
15 kockám lett, így
79 kcal/kocka.:))


Természetes bármilyen pudinggal és gyümivel isteni...legközelebb a habos krémest fogom elkészíteni, sztem Húsvétra és a piskóta és puding közé epret fogok tenni!:))

Nyírédesről annyit, hogy negyed kg, 1 kg xilitnek felel meg. Vettem, ezentúl ezzel sütök majd.:)) Hihetetlen, hogy egy tepsi sütiben, 2,5 evk. édesítő van és isteni lett.:))





Megjegyzések

  1. Nagyon guszta! Feltétlen kipróbálom a jövö héten! Köszi:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Nonó!
    Xilit-et hol kapok? Mert az update cukor nagyon drága. :(
    Köszi:Andi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez nagyon guszta! annyi lenne a kérdésem,hogy hány centis tepsibe sütötted a piskótát?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény