Vége az Ünnepekenek!

Sajnálom, hogy vasárnap és hétfőn ilyen vacak idő volt...mert programunk lett volna bőven...de így is jó volt nagyon együtt.:)))

Ez a hetünk nyugis...szokásos itthoni dolgok, kis jövés menéssel.
Jövőhét már picit telítettebb.:))

Tegnapi ebéd Anyósomnál nagyon jól esett, utána vacsira már csak sonkát ettem, újhagymával és 2 sz slim kenyeret, 1 narancsot.:)

Mai ebéd, a megmaradt sonkából: carbonara spegetti!:)))

Amici még mindig alszik.:))) Átállt a f6 ról f7-re, ami nem rossz!:))
De én meg n7 kor lekésőbb fent vagyok, megszoktam már.:)))

Mai torna: R 2 trim 20 perc. Már hiányzik, 2 napja nem tornáztam.

Ma, az Ünnepek miatt van 1-2 feltorlódott házmiuka is, mint vasalás, mosás, porszívózás...nem unatkozok majd!:)

Aminak ma du. táncija is lesz.:)))

Mindenkinek szép napot!:DDD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény