23 hetesek vagyunk már!:))

1 hét és 6. hónap.:)))))
Panka csodaszép és egészséges, nincs is ennél fontosabb!!!:)))

Tegnap letornáztuk Amival a Kismama 2. trim-t, fejből.:)) Már úgy is megy.:))
Ma a 2010-es Felsőtestet fogjuk megcsinálni.:))

Mai ebédke: nekem spenót :D, a családnak mákos tészta.

Ma Anyuci befesti a hajamat, holnap Fodrász, semmi extra csak egy kis igazítás...végeredményként pedig majd olyan sérót szeretnék, mint most van Liptai Klaudiának (csak én egyenlőre sötétbarna maradok).
A szülésre talán már lehetséges.:))


Ilyesmi volt nekem anno is (nekem hátul fel volt nyírva, most nem szeretném!)...szerintem most még ehhez túl rövid, meglátjuk a szuper Fodrászomnak sikerül-e hasonlót csinálnia!

Úgy látom ma már sokkal szebb időnk lesz, így sokat kint tudunk lenni és nem fagyunk szét.:)))

Nagyon várom a szombatot, Kismama tali lesz, nagyon kedves Barátnőim lettek a Kismamik: Ani, Vera, Zsu...alig várom, hogy lássam már őket és a pocijukat!:)))
Természetesen lesznek csini képek is rólunk.:)))

Hamik ma:

F: tejeskávé (3 dl)

R: 2 tk-graham toast vékonyan megkenve májkrémmel,
egy kisebb paprika, 1 sz. füstölt sajt


T: 1,5 dl Jogobella meggyes joghurt, fél banán

E: egy adag spenót, 2 sz. tk-graham toast

U-V: egy adag lecsó (púpos kistányérnyi), 2 tk-graham toast
1 Norbi rudi
Nagyon éhes voltam és nagyon jól laktam.:))

Megittam eddig:
3 l mentes vizet
2 dl zero cola-t
3 dl tejeskávét

Mindenkinek csodás napot.:)

Megjegyzések

  1. Liptai haja nekem is nagyon tetszik. Minden egyes fodrászlátogatás alkalmával elgondolkodom rajta, hogy levágassam-e ilyenre... Bár ha festeném is, akkor én a régebbi, vörösesszőke árnyalatát választanám. Azt nagyon szerettem amikor az enyém olyan volt. 10 éve. :)

    Ha kimentek ma, akkor öltözzetek fel jól! Süt a nap, de nagyon hideg van.

    VálaszTörlés
  2. Hétfőn voltam fodrásznál, és azt mondta, mostanában nincs olyan nap, hogy ne kérne tőle valaki olyan frizurát, mint most Liptaié! Meg is értem, nekem is tetszik! :)
    (Viszont az előző szín szerintem is jobban állt neki. Mondom ezt úgy, hogy szőke vagyok.)

    VálaszTörlés
  3. Jó is ez a fazon.:) Victóriás feeling nekem.:)) csak kicsit tépettebb talán.

    Szerintem a szőke előnyös a Klaudiának, fiatalítja.:)))

    Én maradok még s.barna..szeretem, meg Ádus is.:))

    VálaszTörlés
  4. Ebbe a hajba én is beleszerettem! Szerintem Claudia amúgy is egy istennő, és ezzel a hajjal, meg ezzel a színnel még jobban így gondolom :)Nekem volt nagyon hasonló, de (szerintem) nem állt jól. Megláttam és egyből hívtam anyumat (fodrász), h azonnal akarok ilyen hajat, de igaza van, Claudiának baromi sok haja van, nekem meg baromira kevés, így pont ugyan olyan sz@rul néznék ki vele, mint anno (bár anyum szerint isteni volt úgy)...úh én letettem róla :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény