Szamóca dzsemes-vaníliás piskóta csoda.:)

Nagyon rákattantam a szamóca dzsemre, ami persze diabetikus...de isteni.:))) És erre vágytam tegnap is, vaníliával megbolondítva.:))

Hozzávalók:

4 tojásos piskóta:
4 tojás
2 evk. finomliszt
2 evk. master mix
2 csapott tk. Prime sweet
2 tk. xilit

3 evk. diabetikus szamóca lekvár

3 dl 1,5%-os tej
1 cs. bourbon vaníliás pudingpor (annyira finom.:)
3 evk. xilit

Elkészítés:
Szokásos módon, a 4 tojás fehérjét kemény habbá vertem, belekerültek az édesítők, sárgája és az összekevert liszt...190 fokon 12 percet sütöttem most szilikon formában. Amíg sült a piskóta elkészítettem a pudingomat.:))

Mikor a piskóta elkészült, a feje tetejére kiborítottam, mikor picit meghűlt megkentem a dzsemmel és a pudinggal.

Összesen: 936 kcal, és 8 szép szelet lett belőle, így
1 szelet=117 kcal!:)

Ez a két íz isteni együtt.:)) Lehet még szépen díszíteni, ha esetleg alkalomra készül. Rendes torta formában a piskóta mennyiség elég, csak több pudingot és dzsemet ajánlok.:)))


Megjegyzések

  1. Azt hiszem pár héten belül én is készítek itthon diétás szamóca dzsemet. :) Megkívántam.

    VálaszTörlés
  2. Jajjjjj....annak a recijét pedig én kérem szépen.:) Bár nekem ezek a dzsemek nem mennek, karikor sem sikerült, lehet inkább megveszem tőled.:))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény