Csodálatos idő van!:)

Kint vagyunk. Én a hintában hűsölök, Ami az árnyékban gyurmázik.:)))
Olyan jól esik a pihenés.:)

Ma csak főznöm kellett...tegnap mostam, Apa felporszívózott, felmosott.
Szép rend van.:)))

Mai hami: Bolognai spagetti!:)))
Holnap gyümölcs levest fogok készíteni, jól lehűtőm majd...nyami.:D

Az elmúlt napokban fáradt voltam, nem rosszkedvű vagy szomorú, hanem fáradt, nyűgös, egyik pillanatban sírtam volna, aztán nevetni volt kedvem.:) Kis terhes hangulatváltozás.:))) Lehet ezért volt a kívánósságom is.

Ma már sokkal jobban vagyok, éhes sem vagyok és kiegyensúlyozottnak érzem magam, magunkat!:)))

Lassan alszik Ami, aztán ebéd után én is ledőlök!:D

Ma délután kis Felsőtest torna van tervben és vásárlás!:D

Mindenkinek csodás napot!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény