Csodás hétfőt!:))))

Már megint hétfő....repülnek a napok, hetek.:)))
Végre ma már süt a napocska.:D

Viszont fáj a fejem.:( Biztos ez a változékony időjárás...

Tegnap ebéd után Ami lefeküdt, aludt 3 órát,
mi Apával végig Monopoliztunk, olyan jó volt!:)))

Mára maradt húsleves és csinálok egy kis grill csirkemellet salival.:)))

Mai torna: Réka 2. trim lesz!:))

Csütörtökön már 24 hetesek leszünk!:)) Panka este végre sokat mocorgott, az elmúlt napokban nem sokat, de este belehúzott!:)))

Mai hamik:

F: 3 dl tejeskávé

R: 2 sz. tk-graham toast (40g=100 kcal) pici májkrémmel,
2 szelet paprikával

T: egy közepes alma kockára vágva és
nyakon öntve 1,5 dl epres Danone joghurttal

E: 1 tányér húsleves (csak lé és répa)
5 kocka grillezett csirkemell,
2 evk. répás-tojássaláta
(második csak az íze kedvéért, a levessel jól laktam.:))

Már megittam:
3 dl tejeskávét
2 l mentes vizet
1 dl zero cola-t
plusz a leves


U: 1 adag grill csirkemell, 1 kisebb paradicsom
2 sz. tk-graham toast pirítva

U2: Update 1 csokis puding-
édességre vágytam.:))

V: szerintem a maradék grillezett csirkemell lesz,
a maradék répás-tojássalátával
Nasi: eper.:))

Szerdán mérlegelés.:)) Nagyon boldog lennék, ha annyit mutatna 24 hetesen, mint amennyi a 20. hétre volt anno a terv, vagyis 65 kg-t.:))) Meglátjuk!:D

Minden napra van valami program, főleg csüt-péntekre.:)) Jó kis hetünk lesz. Jövőhét hétfőn pedig Nőgyógyász!:)) Látjuk Pankát!:)))

Szépséges napot mindenkinek!:)))

Megjegyzések

  1. Jó reggelt, szép napot!
    Nekem is baromira fáj a fejem ma reggel...! :(
    Klassz, hogy társasoztatok; olyan jók az ilyen közös időtöltések!

    VálaszTörlés
  2. NAgyon nagyon tetszik az új háttered :) Imádom a lepkéket :)
    Legyen csodaszép napod Nonó! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Nonó!
    Valami front biztos jön,mert nekem meg a közérzetem rossz.Ahogy növekszik Flóra a pocakomban éjjel egyre kevesebbet alszok:))Folyamatosan olvasgatom a blogodat,s nagyon tetszik,hogy ilyen fitten éled meg a terhességedet.Én 4 hónapos fekvés után két napja kezdtem el kicsit többet fent lenni.Ezt is csak azért,mert a 37. hétben járunk már,s az orvosom is örült,hogy elértük ezt:))
    Szép napot:))Én szerdán fogom Flórát látni UH-n.Már nagyon várom:)))

    VálaszTörlés
  4. Szia Juice.:)) Igen, nagyon szeretünk társasozni, kártyázni mind a ketten.:)) Nekem már jobb picit a fejem...de nem az igazi

    Sammí köszönöm szépen, nekem is ez most nagyon tetszik...nyugodt kis pasztell színek.:))

    Ildi köszi, nagyon jól érzem magam. Szörnyű lehetett a 4 hónapos fekvés, de Flóráért mindent...37 hetes...elszaladt az idő.:)) Majd írd meg mi volt az uh-n, mekkora a nagylány.:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény