Ez a haj még jobban tetszik...


...mint a Kaludiáé...egyszerű, de jó!:)))
Az én hajamat jól meg kell ritkítani hozzá és még picit növeszteni.:)))

Ma befestettük a hajam ammónia mentes habbal, sötét barnára.:))
Jó lett.:))) Holnap már csak igazítania kell a Fodrásznak.:))

Voltam ma Pedikűrösnél, csodaszép tűzpiros lett a lábkörmöm és szép kövecskék díszítik.:))) Vad és nyárias.:))

Manikűrözni szombaton fogok, a Kismama tali előtt.:))

Jól érzem magam nagyon!:DDD

Megjegyzések

  1. Szerintem is jó ez a haj. Biztos jól állna Neked is. :)
    Én egyébként odavagyok az ilyen frizurákért, csak az én hajam hullámos és sok. Ezért maximum akkor néz így ki, amikor kijövök a fodrásztól.

    VálaszTörlés
  2. Sztm is jó ez a séró és neked is jól fog állni.

    Én megyek a wellness napra de én a Béres Alexandra miatt.Már nagyon várom!:)Mondjuk sztm én leszek ott a legkövérebb de majd jól meglepődnek h milyen jól bírom.:)))

    VálaszTörlés
  3. Köszi Cat, meglátjuk, szerintem az enyém még nincs elég hosszú ehhez.:DD

    Mary de jó...majd írj, h milyen volt. Én B.A-t nem szeretem annyira, de mindenkinek más más jön be és ez így van jól.:))) Érezd jól magad!:)) És ezzel foglalkozz csak...a kilók meg le fognak menni!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény