Ez a nap csak nagyon jó lehet...

Mert ma 3/4 8 kor keltem.:))) Az elmúlt két évben maximum 7 ig aludtam.:)))

Apa kelt 7 kor, hallottam h Ami is szól, de tudtam Apa még itthon van, így tovább aludtam. És... mikor Apa indult, akkor keltettek.:) Olyan jól esett aludni.:)))

Amit már "rendbe" tettem, kis rend rakás és irány a Fodrász.:))

Főznöm nem kell ma.:) Nekem van spenót, Apának lecsót adott Anyuci.:))

Ma tornáznom is kell, Kismama 2. trim.:)))

Tegnap este a tévé előtt befagyiztunk Apával...fagyi, tejszínhab.:)))
Jól esett.:D Néha kell!!!:)

Felkerült a fogyisok oldalára a 3-4-5. heti adatok.:)))
Oldalsávban, Kiemelt oldalakon megtaláljátok!:)

Mindenkinek szépséges napot!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény