Isteni gyümölcsleves, Roxától!:)

Imádom a gyümölcslevest, de a sok cukor, tejszín és vaníliás cukor miatt, nem éppen diétás.

De egy kis okossággal Roxa megalkotta a diétás változatot:
http://jegeskave.hu/naplok/11/egy-laikus-gasztroblogja-kaloriaszamolas-jegyeben/nyari-gyumolcsleves-pudinggal

...amit azóta is főzök, az alábbi módon:

Hozzávalók:

40 dkg vegyes, fagyasztott gyümölcs (szeder, ribizli, málna, eper)
30 dkg fagyasztott, magozott meggy
30 dkg friss eper
2 l víz
2,5 evk. folyékony édesítőszer
vanília aroma
2 tk. fahéj
1 epres pudingpor
1,5 dl tej

Felteszem főzni a gyümiket a vízzel, vanília aromával, fahéjjal és édesítővel. Mikor forr, beleteszem a tejjel kikevert pudingport (abba is tettem aromát.:) egyet buggyan is kész. Nem szeretem én sem szétfőzni!:)

Utána a mosogatóba hideg vizet engedtem és abba helyeztem a fazekat, így 1 óra alatt lehűlt és lehetett enni!:)

Ez így nekem ma: 562 kcal az egész!!!
Semmi!:) És ez legalább 8 adag, cukor nélkül, isteni gyümölcsökkel!


Ma már két müzlistálnyit ettem és még mindig szinte tele a fazék.:))


Ha tehetjük, minden nap együnk nyers, friss gyümölcsöt,
a szervezetnek nagyon szükségese van rá.
Ha máshogy nem, akkor a fenti, isteni leves formájába fogyasszuk.
Vitamin és erőforrás!:))

Megjegyzések

  1. Én is imádom és így készítem Roxa recije szerint:) És most úgy megkívántam,hogy holnap ez lesz a menü:D

    VálaszTörlés
  2. Ez tök jól hangzik... Szerintem holnap én is kipróbálom!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is elkészítettem már holnapra :)

    VálaszTörlés
  4. Ez valami nagyon finom. :) Ma elkészítettem, és mindenkinek ízlett. Még a szüleimmel élek, így anyáék is megkóstolták, és a legnagyobb szó az hogy APÁNAK is bejött.. sőt kifejezetten ízlett neki, pedig nem szereti a gyümölcs levest.. úgyhogy köszi Nonó a receptet. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény