Keddecske van megint!:)

Tegnap éreztem először, hogy az áldott állapot, néha picit nehéz....

Délutánra, lehet sok volt a két séta, torna...stb., de menni alig tudtam, hátul a körbe a medencém majd ki szakadt, Panka pedig meg sem állt, rugdosott, pörgött nagyon. Szerintem szó szerint rendeződtem át, Ő pedig csak helyezkedett, helyezkedett...:) De a lényeg, hogy mára már megtalálta a helyét és nekem is csak 1-2 helyen fájdogál.:D

Ma felsőtest torna lenne, meglátom, hogy leszek, mert ma porszívóznom és vasalnom is kell, ha nem vagyok 100% és akármim is fáj, akkor pihi.:)))

Mai ebédke: rizseshús, céklával.:)) nyamiiiii

Lehet sütök is valamit, ennék vm finit!:)
Tegnap kigondoltam, egy olyat, hogy:
piskóta, friss eper, vaníliás-túrókrém és friss eper a tetején is.:))))

Mai hamik:

F: tejeskávé 3 dl

R: 2 sz. graham-tk. toast szalámival, 2 szelet paprika

T: Jogobella eper-panna cotta joghurt (isteni:)), 5 szem eper

E: egy tányér rizseshus, uborkával
Nasi: 2 kocka Norbi csoki

U: 2 gombóc fagyi (csoki és joghurtos erdeigyümölcs)

Korai V: 3. sz Slim kenyér (130 kcal)
pici zöldfűszeres vajkrém, 3 sz. sonka, kisebb paradicsom
Nasi: eper

Sütés elmarad!:( Amit vettem túró savanyú volt...:((((

Szépséges napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény