Ma kirúgunk a hámból, lesz süti és sült krumpli is!:)

Mai torna lehet elmarad, nagyon fáj a medence csontom, a derekam (nem a vesém, derekam) és a combtövem...nagyon nő Panka azt hiszem.:))) Megerőltetni nem akarom magam, a járás is nehézkes, nem a guggolás.

Helyette sétálunk egy nagyot délután.:))

Hamik:

F: tejeskávé 3 dl

R: 2 sz. graham-tk. toast, pici zöldfűszeres vajkrém, 2 sz. sonka,
2 karika paradicsom

T: epres-panna cotta jogobella joghurt

E: egy adag rizseshusi lesz, céklával
(Apának és Aminak bableves)

U: sütni szeretnék:
Epres gyümölcstortát
(recept oldalt található, persze ch csökk, ckmentes!:))

V: végül: Mcfarm menü!:) Nagyon jól esett!:D

Megjegyzések

  1. Hmmmm...Isteni vacsi:) Mi is szoktunk ilyet:) Csak én körözöttet is szoktam hozzá készíteni:)

    VálaszTörlés
  2. Én szalonnával szeretem.:))) Jó kis császár szalonnával, de annyira nem rúgunk most ki a hámból.:)))

    VálaszTörlés
  3. Na igen..szalonna...most nyeltem egy nagyot:) Én is imádom:)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény