Már kedd és holnap...

...4D!!!! Alig várjuk, mondanom sem kell!:D
Panka sokat mocorog, pocakom pedig nő és nő!:D

Ami még alszik...vagyis már mocorog, lassan kel. Ma durva napunk lesz...

Nekiállok vasalni, rendet tenni, félig megfőzök, aztán egy kedves Barátnőmmel és a Kislányával irány egy szuper játszótér. Majd haza, főzés folytatása, alvás. Nekem, ha belefér, akkor Felsőtest 2010 torna.:))

Délután Aminak tánc, majd Nagybevásárlás.:)) Mára "csak" ennyi!:)))

Tegnap a vacsi után még eszegettem eprecskét és egy pici sajtot is.:)) Jól esett nagyon.:)) És kiolvastam a könyvemet.:))) Pihizős este volt, Apa sajnos dolgozott.:((

Vasalással meg vagyok, ebédből a rizs készen van és a csirkét előkészítettem, már csak sütni kell. Lassan indulás a Játszótérre.:))

Mai hamik:
F: tejeskávé
R: 1 tk. zsemle, 2 sz. párizsi, fél paradicsom
T: 2 dl Jogobella meggyes joghurt
E: paradicsomos-bazsalikomos csirke, pici rizzsel
Nasi: U1 csokis puding
U: 5 db tk. győri édes keksz
V: gyros tál (krumpli és pita nélkül)
Nasi: 3 kocka Norbi csoki

Mindenkinek szép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény