Óriási séta...

Több mint 3 km-t sétáltunk Amival és Ádussal. 9 kor indultunk a piacra gyalog és 11 után értünk haza, úgy, hogy a piacon csak grillcsirkét vettünk és Amival egy felsőt.:))) Nem mondom jól esett leülni.:) Mai torna pipa.:))

Vettünk egy fél grill csirkét, nekünk hármunknak az bőven elég, enyém mindig a csirkecomb, Apa és Ami pedig osztoznak a mellecskén.:))) Készítettem isteni vegyes salit (saláta, paradicsom, lila hagyma és kukorica) hozzá és burgonya golyókat sütőben!:)

Mai hamik eddig:

F: tejeskávé 3 dl

R: 2 sz. rozsos toast (1 db=52 kcal), pici margarin, 2 sz. sonka, fél paradicsom

T: Ami Ádussal lángost evett a piacon, én megálltam, kompenzáltam a tegnap esti fagyizást.:)) Így itthon ittam 2,2 dl Activa vegyes gyümi ivójoghurtot.:))

E: 1 grillcsirke comb, sok saláta, pici light majonéz, 5 db krumpli golyó
Nasi: 2 kocka Norbi csoki

U1: Jogobella sárgabarackos light joghurt (90 kcal)-
nagyon finom.:)

U2: 3 gombóc ckmentes fagyi-
játszótér után, meccs előtt.:))

V: 2 sz. slim kenyér, maradék grill csirkemell, 2 közepes kovi ubi
Nasi: eper.:)

Délutánunk sűrű lesz végül. Ami felkel visszük Apát dolgozni, így lesz autónk, úgyhogy utána majd irány a játszótér, onnan haza enni valami Aminak és megyünk 6-ra kézilabda meccsre.:))) Este haza és fürcsi, alvás.:))

Játszótérre most máshova megyünk, amihez közel vagy egy szuper fagyizó, ahol van ckmentes fagyi, ma azt eszünk.:)))

Mindenkinek szép napot!:) Alszok egyet, tele a poci, finom volt az ebéd.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény