Péntekkkk!:)))

Nagyon jó kedvvel ébredtem.:)
Még csak 3/4 6 van, a lakásban csend honol,

...de én már nem tudok aludni...

Este korán, 9 kor már szundiztam, kialudtam magam.:))

És nem fáj semmim!:) Sem a csípőm, sem a combtövem, sem a szalagjaim.:))) Azt hiszem, Panka baba nőtt egy nagyot az elmúlt napokban, hetekben és kereste a helyét, a testem pedig rendeződött át hozzá.



De most már minden rendben.:)

Ma tornázok egy jót a Kismama 3. trim-re. Tegnap az "Add Önmagad Felsőtest 30 p." tornából csináltam az álló részt, kb. 20 perc. Jól esett.:))
A héten volt 2 felsőtest és a maival 2 Kismama, vagyis 4 torna.
Elégedett vagyok.:)


Mai menü: Gyümölcsleves és a családnak maradék bolognai.
A gyümileveshez, vettem, 1 csomag vegyes gyümit fagyasztottat (szeder, málna, meggy stb.), egy csomag magozott meggyet, pár szem almát és tegnap nagyon rossz epret vettem, savanyú, de a levesbe tökéletes lesz, így azt is beleteszem.:))
Jó nagy adag lesz. Ma gyümölcsleves napot tartok.:)))
Jól lehűtöm, nyamiiiii lesz.



Mai program még: mosás, rendrakás és kertben pihenés!:D

Hétvégére szuper programunk van,
már alig várom, főleg, hogy isteni meleg is lesz!:))



Mindenkinek csodás napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény